FANDOM

“A vidámpark”
Ep11
うさぎとレイ対決?夢ランドの悪夢
Usagi to Rei Taiketsu? Yume Rando no Akumu
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Kunihiko Ikuhara

Ellenfél

Murid

Előző rész

Mars tündér, a tűz harcosa

Következő rész

A hajókirándulás

Egyéb infók
Eredeti cím

“Usagi Rei ellen? Rémálom a vidámparkban”

A vidámpark a Sailor Moon tizenegyedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Bunny, Ami, és Rei a szentélyben gyűléseznek, hogy megpróbálják megbeszélni a továbbiakat, de helyette inkább veszekednek, Luna nem kis bosszúságára. Bár a hercegnő keresését sem szabad feladniuk, Ami szerint az újabb rejtélyes esetekre kell koncentrálniuk. A város vidámparkjában például újabban eltűnnek az emberek. Mint oly sok minden, ez is Jadeite műve, akire Beryl királynő most már, hogy három harcos is a képben van, különösen dühös. Mint a vidámpark szóvivője szerepel, és tagadja, hogy bármiféle eltűnések történnének a parkban. A lányok is odamennek, ám Bunnynak hamar elege lesz a nyomozásból, és inkább kipróbálja a játékokat. Különösen tetszik neki a park hercegnője és a robotállatkái. Rei azonban gonosz erőket érez a háttérben, és ezért összevesznek Bunnyval. Ráadásul közben Bunny nemezise is felbukkan a parkban, így a lányt már ketten piszkálják. Közben Ami bemegy a hercegnő játékpalotájába, ahol a szerencsétlen áldozatokat (köztük őt is) gázzal altatják el és elszívják az energiáikat. Bunny és Rei, mint Sailor Moon és Sailor Mars, a palotához mennek, de Jadeite előbb küldi oda szörnyét, aki rájuk is a mérges gázt bocsátja, amitől érdekes látomásaik lesznek. Sailor Mars-t megharapja egy kővé változtató mérgű kígyó, de Mars kiűzi belőle a rossz szellemeket. Ezután a hercegnő, azaz a szörny, újabb álomképpel próbálkozik, sikertelenül. Végül megtalálják Amit, aki Sailor Mercury-vá változik, hármójuk együttes ereje pedig már elég ahhoz, hogy megsemmisítse a szörnyet és az energiaelszívó berendezést.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Sailor Moon tiarája nemcsak önmagában képes támadófegyver lenni, amint ebben a részben látható.
  • Az egyik újságban az 1992. május 23-i dátum olvasható, ami pontosan megegyezik az epizód első vetítésének dátumával.