FANDOM

“A tanítvány”
Ep30
お爺ちゃん乱心, レイちゃんの危機
Ojī-chan ranshin, Rei-chan no kiki
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Kazuhisa Takenouchi

Ellenfél

Jiji

Előző rész

Bonyolult szerelmi háromszög

Következő rész

Macskaszerelem

Egyéb infók
Eredeti cím

“Nagypapa megőrül! Rei veszélyben”

A tanítvány a Sailor Moon harmincadik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Rei nagyapja a következő célpont, akit Zoisite kiszemelt, de nem jár sikerrel - legalábbis egyelőre. Az öregből azonban félig már kijött a kristály, s emiatt furcsán kezd el viselkedni. A szentélyhez másnap reggel egy fiatalember érkezett, Kumada Yuuichiro, akinek feltett vágya, hogy az öreg mester tanítványa lehessen. Miközben Rei mérgelődik nagyapja viselkedésén, ahogy a fiút ostoba próbatételeknek veti alá, Bunnynak nagyon tetszik, mert mókásnak találja. Yuuchiro szerint a nagyapja viselkedése csak az időjárással hozható összefüggésbe. Közben Bunny jósnak álcázva magát próbálja összehozni a fiút és Rei-t, de lelepleződik, amivel kivívja a lány haragját. Ezért Bunny engesztelésül süteményt süt neki, amit elvisz a szentélybe. Közben azonban Zoisite akcióba lép, és elveszi az öreg kristályát, amitől az szörnnyé változik. Yuuchiróra támad, miközben az Álarcos Férfi Zoisite nyomába ered, ismét sikertelenül. Yuuchiro megpróbálja megvédeni Rei-t, de nem jár sikerrel, és kiüti magát. Sailor Moon és Sailor Mars közös erejükkel megszabadítják az öreget szörnyformájától. Yuuchiro, mikor magához tér, hőshöz méltó fogadtatásban részesül Rei részéről.

Első megjelenésSzerkesztés

Kumada Yuuchiro

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Zoisite-nak már négy kristálya van, és továbbra is egy-egy darabon osztoznak a többiek.