FANDOM

“A szakítás”
Ep61
うさぎ大ショック!衛の絶交宣言
Usagi daishokku! Mamoru no zekkō sengen
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Kounosuke Uda

Ellenfél

Atsugessho

Előző rész

Égből pottyant gyermek

Következő rész

Örök barátnők

Egyéb infók
Eredeti cím

“Usagi hatalmas megrázkódtatása: Mamoru szakít vele”

A szakítás a Sailor Moon hatvanegyedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Bunny és Luna a reggeli órákban a kislányt keresik, aki eltűnt otthonról. Közben összetalálkoznak Mamoruval, aki reggeli futáson van. Együtt mennek el a keresésére, s meg is találják a játszótéren, ahogy szomorúan ül egy hintában. Mamoru felajánlja neki, hogy hazaviszi, amit el is fogad. Azonban mikor megfogja a kezét, furcsa víziója támad egy kristályvárosról. Hazafelé menet a hátán viszi őt, Bunny nagy bosszúságára, és hogy meg tudja különböztetni kettejüket, Mamoru elnevezi a kicsit Chibiusának. Mindenesetre amikor hazaérnek, Bunny szüleit jobban érdekli, kicsoda Mamoru, mint az, hogy hol járt Chibiusa. A fiú ezért gyorsan le is lép, de közben úgy tűnik, megszűnt a varázslat, ami hipnózisban tartotta a családot. Ezért Chibiusa a Luna-labdájából esernyőt csinál, amivel ismét elhiteti velük, hogy ő a kis rokon. Luna azonban megharapja Bunny kezét, így ő nem esik a hipnózis hatása alá.

Közben a második nővér, Berthier, önként jelentkezik a küldetésre Rubinnál. Feladatuk érdekes: a jövőben Tokió helyén egy kristályváros fog állni, amelyet ők meg akarnak hódítani, és ezért a stratégiai pontokat már most meg akarják hódítani - hisz ha az ellenőrzésük alatt van a hely, akkor ott nem lesz a jövőben védelmi pozíció. Az első célpont egy szépészeti szaküzlet.

Mindeközben Mamorut rémes víziók kezdik el gyötörni, amelyek azt sugallják neki, hogy Bunnyt nagy baj fogja érni, ha együtt maradnak. Ennek hatására azt hazudja Bunnynak, hogy nem szereti őt többé, és hogy köztük mindennek vége. Ezt ő nem hiszi el, ezért elmeséli a lányoknak is, akik azt mondják neki, hogy talán csak rossz kedve volt, vagy csak azt akarja, hogy a tanulmányaira figyeljen. Ettől jobb kedvre derül, és elmegy Mamoruhoz, ahol felfedezi, hogy Chibiusa már ott van, együtt tanulnak. Mamoru azonban, bár rettenetesen fáj neki, kidobja Bunnyt. Ő sírva fakad egy telefonfülkében, de váratlanul a kezébe fúj egy szórólapot a szél. Berthier, aki egyik droidját megbízta a kozmetikai üzletben tevékenykedéssel, nem tudta elég erősen megfogni a szélben a szórólapokat. Bunny odamegy, ahol az eladónak álcázott droid megpróbálja elhitetni a lánnyal, hogy ezekre az ördögi erővel megbabonázott kenceficékre van szüksége ahhoz, hogy visszahódítsa Mamorut. Bunny azonban nem így véli, s ezzel úgy feldühíti a droidot, hogy az megmutatja valódi formáját. Sailor Moon felveszi vele a harcot, de addig nem tud győzni, amíg az Álarcos Férfi meg nem érkezik és közbe nem avatkozik. A harc végén azonban szó nélkül eltávozik, hiába kéri Sailor Moon, hogy maradjon. A lányok közben megérkeznek, Bunnynak pedig feltett szándéka visszahódítani Mamorut.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Chibiusa nevét először hallhatjuk, noha az előző részben is szerepelt.
  • A Fekete Hold első droidja is most jelenik meg.
  • A jövendőbeli kristályváros stratégiai fontosságú pontjaira először történik utalás.
  • Magyar szinkron-hiba: a kiradírozott arcú droid, amikor visszarajzolja a szemeit, azt mondja: "Megbánod ezt még, Bourdu, hogy segítesz neki!". Először is, honnan tudja, hogy ő az Álarcos Férfi, másodszor miért nevezné ilyen bizalmasan a nevén, amit egyébként is honnan tudna?

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki