FANDOM

“A rossz álom vége”
146
うさぎの想いは永遠に! 新しき転生
Usagi no Omoi wa Towa ni! Atarashiki Tensei
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Kunihiko Ikuhara

Előző rész

Az utolsó csata

Következő rész

Semmi sem megy

Egyéb infók
Eredeti cím

“Usagi örök kívánsága! Újabb feltámadás!”

A rossz álom vége a Sailor Moon negyvenhatodik része. Ezzel az epizóddal zárul az első évad.

CselekménySzerkesztés

Miközben Sailor Moon a Sötétség Birodalmának bejárata felé igyekszik, Beryl királynő az épületbe teleportálja őt, s megmutatja neki Endymiont, aki teljesen lojális hozzá. Az Ezüstkristály erejével megpróbálja őt meggyógyítani, de Metalia energiája teljesen kitörölte az emlékeit, így minden kísérlete hatástalan maradt. Rátámad a lányra és elkezdi fojtogatni őt, s még a holdsarlót is kiejti a kezéből. Sailor Moon kénytelen a tiarájával rátámadni, de ez is csak időlegesen állítja meg Endymiont, aki kardjával akarja agyonsújtani a lányt. Ám ekkor előveszi a zenélő ékszert, amely kettejük szerelmét jelképezi, és arra kéri őt, hogy emlékezzen. Endymion visszanyeri összes emlékét. Beryl ezen feldühödik, és egy nagy kristályt repít feléjük, hogy végezzen mindkettejükkel. Endymion azonban egy rózsával darabokra töri azt, és a virág végül Berylbe csapódik, halálra sebezve őt. A kristálytörmelék azonban továbbrepül, és Endymion, hogy megvédje Sailor Moon-t, felfogja a kristályokat. Azok azonban végül vele is végeznek. Az egyedül maradt Sailor Moon elbúcsúzik kedvesétől, de eltökélte, hogy végez a gonosszal, hogy senki halála ne maradjon hiába. Közben a haldokló Beryl Metalia elé csúszik, aki utolsó esélyként fuzionál vele, létrehozva ezzel Super Berylt. A pusztaság közepén csapnak össze, noha két fontos tényező befolyásolja a harcot. Egyrészt: Bunny nem képes a kristály teljes erejét használni, másrészt ha használná, akkor ő is meghalna. Az összecsapás során Serenity hercegnővé változva kéri a harcoslányok szellemének segítségét, akik meg is jelennek neki. Az Ezüstkristály felragyog, ereje pedig szétárad, és végez Beryllel. Ezután Sailor Moon élettelenül esik össze. A kristály fénye azonban beragyogja az Északi-sarkot és az összes halottat eléri, s közben Bunny utolsó kívánsága hallható: a lány normális, átlagos életet szeretne élni.

Másnap reggel Bunny a saját ágyában ébred, édesanyja pedig ébreszti: el fog késni az iskolából. Úgy tűnik, mintha a szörnyűségek meg sem történtek volna. Mindenki, aki meghalt, visszakapta az életét, de semmire sem emlékeznek arra, ami történt velük. Luna úgy véli: ez így van rendjén, és legalább a béke visszatérhez az ő életükbe is.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Super Beryl és Serenity hercegnő végső összecsapásakor a "Moonlight Densetsu" hallható, amelyet néhány változatban lecseréltek. Angolul a "Carry On" került be, ami annyira nem is rossz.
  • Az epizód legvégén pedig a "You're Just My Love" hallható.
  • Kis kitérő az angol szinkronra: ezt és az előző részt egybevágták. Következésképpen a résznek több mint a fele kivágásra került, és ezek általában olyan jelenetek, ahol erőszak, halál, vagy bármi "oda nem illő" dolog volt. Majdnem az egész részt átírták "gyerekbarátra", ami tönkrevágta az egész epizódot. A csúcspont az utolsó jelenet, amely a rész közepéből lett áthelyezve: eredetileg itt Mamoru visszanyeri emlékeit, egy kórházi ágyban feküdve és Bunny biztosítja róla, hogy mindig vele lesz. Az angol szinkronban ellenben "nevelő célzattal" úgy módosították, hogy Bunny egy kórházi önkéntes, aki segít Mamorunak az események utáni felépülésében.