FANDOM

“A nagy szerelem”
240px-103
謎のねむり病, 守れ乙女の恋する心
Nazo no Nemuribyō, Mamore Otome no Koisuru Kokoro
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Katsuyuki Sumizawa

Rendezte

Kazuhisa Takenouchi

Ellenfél

Flau

Előző rész

A jóslat hatalma

Következő rész

Éljen a fogyókúra!

Egyéb infók
Eredeti cím

“Rejtélyes álomkór! Védd meg a fiatal lányok szerelmét”

A nagy szerelem a Sailor Moon első évadának harmadik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Jadeite, hogy energiát szerezzen, most a szerelmes lányokat szeretné kihasználni. Ennek érdekében ezúttal egy rádióműsort indít késő este, mely a szerelemmel kapcsolatos. Bunny meglepődve tapasztalja, hogy tanárnője, akinek a levelét beolvasták az ominózus rádióműsorban, rendkívül legyengült és fáradtnak tűnik. Ugyanakkor kiderül, hogy városszerte ugyanezek a tünetek sújtják a lányokat. Bunny megpróbál utánajárni a dolgoknak, s ő is szeretne beküldeni egy levelet, ám döbbenten tapasztalja, hogy az FM No.10. rádióállomásnak nincs is olyan műsora, amely a jelek szerint kihatással van az áldozatokra. Ez azonban nem riasztja vissza a rajongókat attól, hogy ne írjanak szerelmes leveleket, melyeket aztán egy különös alkalmazott vesz át a rádiónál. Aki levelet ír, az hamarosan kap egy szép ajándékot a műsorvezetőtől, "J Dite"-tól. Miután Naru is kap egy ilyet, hamarosan mély álomba merül tőle, amint az őt ébreszteni próbáló Bunny is. Végül Luna menti meg a helyzetet. Bunny álcázza magát, és bejut a rádióba, ahol megszakítja az adást. Hamarosan szembetalálkozik Jadeite-tal és szörnyével, majd megküzd velük. Jadeite azonban nem könnyű ellenfél, bár azonnal elhagyja a helyszínt, ahogy az Álarcos Férfi felbukkan.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Bunny először használja az álcázását elősegítő varázstollat, s most találkozik szembe először Jadeite-tal.
  • A rádióadó, ahol az események történnek, újra felbukkan majd a 189. epizódban.
  • Ebben a részben is van egy magyar szinkronbaki: az Álarcos Férfi nevetése helyett Jadeite nevetését hallhatjuk az epizód végén, amikor az elhagyja a helyszínt.