FANDOM

“A menyasszonyi ruha”
Ep16
純白ドレスの夢! うさぎ花嫁になる
Junpaku DORESU no Yume! Usagi Hanayome ni Naru
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Megumi Sugihara

Rendezte

Kazuhisa Takenouchi

Ellenfél

Widow

Előző rész

Az első szerelem

Következő rész

Bunny és a fotóművész

Egyéb infók
Eredeti cím

“Álom egy fehér ruháról. Usagiból menyasszony lesz”

A menyasszonyi ruha a Sailor Moon tizenhatodik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Bunny és Naru háztartástan-tanára, Akiyama kisasszony férjhez fog menni. Menyasszonyi ruháját saját maga szeretné megvarrni, de nem tudja, hogyan alkosson tökéleteset. Nephrite őt szemeli ki következő áldozatának. Időközben Bunny és Rei meglátnak egy versenyfelhívást, mely szerint a legszebb menyasszonyi ruhát készítő résztvevő esküvői fogadását a cég teljes egészében állja a jövőben. Mindketten megpróbálnak ruhát készíteni, noha egyikük sem tud. Rei Bunny édesanyjánál próbálkozik, de róla kiderül, hogy nem tud varrni, Bunny pedig Amitól kér tanácsot, de ő meg csak könyvekkel tud szolgálni. Mindeközben Akiyama kisasszony szörnnyel fertőzött anyagot kap a ruhájához, aminek hatására mint az őrült, elkezd varrni, és még a vőlegényével sem törődik. Közben a lányok viccesebbnél viccesebb helyről próbálnak anyagot szerezni a ruhához. A verseny napjára aztán mégsem sikerül semmit sem produkálniuk. Bunny álruhában bejut a rendezvényre, ahol Akiyama kisasszony is megjelenik, hipnotizálja a közönséget, majd amint az energiája a csúcsra ér, a szörny elszívja azt, a hölgy pedig összeesik. A pókformájú szörnnyel a három harcoslány veszi fel a küzdelmet. Végül minden visszatér a rendes kerékvágásba. Az esküvőn Bunny, Rei, és a tanárnőjük is pályázik a menyasszonyi csokorra, de végül Ami kapja azt el.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A manga 5. fejezete meglehetősen hasonlít ehhez az epizódhoz.
  • Megint egy érdekes módosítás az angol szinkronban: nem esküvői fogadást, hanem hawaii utat lehet nyerni a játékon.