FANDOM

“A megtalált mosoly”
126
なるちゃんに笑顔を!うさぎの友情
Naru-chan ni egao wo! Usagi no yūjō
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Kunihiko Ikuhara

Ellenfél

Boxy

Előző rész

A természet ereje

Következő rész

A kristálygömb

Egyéb infók
Eredeti cím

“Varázsolj mosolyt Naru arcára! Usagi barátsága”

A megtalált mosoly a Sailor Moon huszonhatodik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Miközben Zoisite megtalálja a következő szivárványkristály hordozóját, Mamoru éjszaka megint ugyanazt álmodja, s emiatt elindul, hogy megkeresse az Ezüstkristályt. Közben Bunny aggódik, mert Naru már egy jó ideje nem jött iskolába. Ő és Umino elhatározzák, hogy elmennek hozzá és felvidítják, noha a fiú nem tudja, mi a problémája. Így is tesznek, és sikerül meggyőzniük őt, hogy menjenek el valahová és érezzék jól magukat. Ezért mindhárman Jokohamába utaznak. Közben a többi harcoslánynak Luna elmeséli a szivárványkristályok történetét, és azt, hogy Bunny holdsarlója képes jelezni, ha az egyik hordozó a közelben van. Rei aggódik, hogy pont hozzá került egy ilyen lényeges tárgy, de Luna bízik benne. Közben Bunnyék egy temető mellett haladnak el, és Naru szomorú lesz, mert Nephrite-nek még temetése sem lehetett. Bánatában elveszíti a többieket, amikor a paphoz megy tanácsot kérni. Ő megnyugtatja őt, hogy Nephrite lelke biztonságban van és ő is megtalálhatja még az igaz szerelmet. Nem sokkal később azonban Zoisite felbukkan, akiben Naru felismeri Nephrite gyilkosát. Elveszi a paptól a szivárványkristályt, amitől őrjöngő szörnyeteggé változik. A kő azonban elrepül, mert Sailor Moon közbelép. Nem máshoz kerül, mint az Álarcos Férfihez, aki meglép vele, de előbb megmenti Sailor Moon-t a szörnytől. Ezután az Narura támad, akit Umino véd meg. Sailor Moon a holdsarló segítségével megtisztítja a papot, majd egy különös, csillag formájú zenélő ékszert talál a földön, amit az Álarcos Férfi ejthetett el. Naru ellátja Umino sebeit, és láthatólag sokkal jobban érzi magát. Eközben Mamoru is rájön, hogy ő az Álarcos Férfi, eddig ugyanis nem tudta kontrollálni átváltozását - és most már ismeri küldetését is.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Mamoru felfedezi, hogy ő az Álarcos Férfi, és tisztában van a küldetésével is.
  • Ez az első epizód, melyben a Naru és Umino közt szövődő románcot láthatjuk.
  • Már két szivárványkristály került elő, ebből egy van Zoisite-nál, egy pedig az Álarcos Férfinél.