FANDOM

“A legkisebb harcos visszatér”
Ep103.jpg
やって来たちっちゃな美少女戦士
Yatte kita chiccha na Bishōjo Senshi
Évad

3 (Sailor Moon S)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Kunihiko Ikuhara

Ellenfél

Soiya

Előző rész

Üvegcipő 2

Következő rész

Barát nélkül

Egyéb infók
Eredeti cím

“A legkisebb harcos érkezése”

A legkisebb harcos visszatér a Sailor Moon százharmadik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Tomoe professzor, Kaolinite halála után egy új csapatot, a Witches 5-ot bíz meg a talizmánok keresésével. A csoport jelenlegi vezetője, Eudial, már ki is nézett magának egy célpontot, egy dobos lány személyében.

Közben Usagi, Minako, Makoto és Ami tanulás helyett inkább azt választják, hogy megnézik a megrendezésre kerülő helyi fesztivált. Miközben azon tanakodnak, hogy hol lehet Rei (eredetileg ő mondta le a közös tanulást), a lány váratlanul felbukkan, de nagy rohanásban van és észre se veszi a többieket. Egy közeli kávézóban találkozik egy lánnyal, és a segítségét kéri. Usagiék meglesik őt, mert azt hiszik, hogy fiúval van, de lelepleződnek. Kiderül számukra, hogy Rei a fesztivál egyik szervezője, a lány pedig Touno Maya, egy híres dobos, akit szeretne felkérni, hogy játékával tegye színvonalasabbá a rendezvényt. A lányok is ajánlkoznak, és kisebb feladatokat kapnak, melyekkel kivehetik a részüket a fesztiválszervezésből.

Aznap este minden rendben megy, csak a dobos lány gyakorol magában, szívét-lelkét beleadva. Váratlanul megérkezik Eudial az autójával, és őt keresi hangosbeszélőn. Meg is jelenik, mire Eudial rátámad: új taktikája alapján egy fegyverrel veszi el a tiszta szívét. Sailor Moon és Sailor Mars megérkeznek, és védelmükbe veszik a lányt. Mivel a szív nem rejtett talizmánt, Eudial elmenekül, de előtte még megidéz egy démont. A közelben lévő Sailor Uranus és Sailor Neptune nem akarnak segíteni a harcban.

A démon csapdába csalja Sailor Moon-t és Sailor Mars-ot, ám amikor a helyzet reménytelennek látszik, egy ismerős hang töri meg a csendet. Nem más ő, mint Chibiusa, aki Sailor Chibi Moon-ként mutatkozik be. Szembeszáll a démonnal, de nem túl sok sikerrel. Arra azonban jó volt a belépője, hogy elterelje a figyelmet, s így Sailor Moon könnyen győzedelmeskedhet.

Miután a harcnak vége lett, Chibiusa elmondja, hogy azért jött vissza, mert Neo-Queen Serenity szeretné, ha tréningezne, hogy jó harcos váljék belőle.

Első megjelenésSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Az epizódot, noha a cselekménye eléggé fontos, sosem adták le Koreában.
  • Sailor Mars speciális átváltozó zenéje most hallható utoljára ebben a formában.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki