FANDOM

“A kis művésznő”
Ep18
進悟の純情!哀しみのフランス人形
Shingo no junjō! Kanashimi no Furansu ningyō
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Harume Kosaka

Ellenfél

Jumeau

Előző rész

Bunny és a fotóművész

Következő rész

Az ébredés

Egyéb infók
Eredeti cím

“Shingo ártatlan szerelme. Egy törékeny francia baba”

A kis művésznő a Sailor Moon tizennyolcadik része.

CselekménySzerkesztés

Nephrite nem jutott sokkal előrébb küldetése során, ezért Zoisite felajánlja a segítségét, amivel Beryl királynő is egyetért. Nephrite azonban visszautasítja az ajánlatot, mert egyedül szeretne dolgozni. Ezzel azonban csak népszerűtlenné teszi magát. Közben Bunny öccse, Shingo rosszul érzi magát, mert barátnője, Mika, aki megnyert egy babakészítő versenyt, ajándékba adja neki a díjnyertes babát - a többiek azonban kicsúfoják, s a baba összetörik. Mikor Bunny ezt megtudja, rábírja öccsét, hogy kérjen bocsánatot. Nephrite célpontja a lány lesz, aki új babát szeretne készíteni az eltörött régi helyett. Megfertőzött babájának köszönhetően Mika egyfolytában csak babákat gyárt és dühös lesz, ha valaki ezt szóvá teszi neki. Közben Shingo megpróbál békülni, s ezért egy Sailor Moon-babát próbál készíteni saját kezűleg. A babakiállításon aztán Mika is megjelenik, Nephrite-tel egyetemben, aki találkozik Mamoruval, és nem érti, miért tűnik neki olyan ismerősnek. Mika befejezi az utolsó babát is, a szörny pedig elszívja az energiáit. Shingo megpróbálja megvédeni Mikát, de a szörny rátámad, és összetöri a Sailor Moon-babát. Közben a harcoslányok is megérkeznek, de úgy tűnik, bármit is tesznek,a szörny újjáépíti magát. Végül az Álarcos Férfi segítségével időt nyernek, és megtalálva a szörny gyenge pontját, elpusztítják azt. Mika magához tér, és elfogadja Shingo bocsánatkérését, sőt, a törött helyett készít egy másik Sailor Moon-figurát neki.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Az epizódban látható Sailor V portréja is, aki ekkoriban már ismert hős a városban.