FANDOM

“A jégkirálynő”
139
妖魔とペア!? 氷上の女王まこちゃん
Youma to Pea!? Hyoujou no Joou Mako-chan
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Megumi Sugihara

Rendezte

Kazuhisa Takenouchi

Előző rész

Holdkirálynőválasztás

Következő rész

A tó szelleme

Egyéb infók
Eredeti cím

“Egy szörny párja? Makoto, a jégkirálynő”

A jégkirálynő a Sailor Moon harminckilencedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

A lányok a tévében meglátják az olimpiai aranyérmes jégtáncpárost, Janelyn-t és Mishát. Artemisz emlékezteti Bunnyt, hogy hercegnő korában nagyszerűen tudott korcsolyázni, ezért nem ártana leckéket vennie. Sajnos ugyanez nem áll Bunnyra. Kunzite terve az, hogy ezt a tényt kihasználva keresse meg Sailor Moon-t, amit Endymion ostobaságnak tart. Közben Janelyn és Misha összevesznek, a páros tehát korántsem látszik tökéletesnek. Kunzite ekkor érkezik, hogy szörnyek segítségével megszállja testüket. Ezek után ők ketten ingyenes korcsolyaleckéket hirdetnek meg, ahová a lányok is elmennek. Makotónak nagyon tetszik Misha, aki elsőnek Bunnyt szólítja a jégre. Ő azonban csak csetlik-botlik. A többi lány egész kielégítően korcsolyázik, de Makoto egyszerűen zseniális. Felkelti Misha érdeklődését is, amellyel kiváltja Janelyn féltékenységét. Egész nap együtt korcsolyáznak, a lány bosszúságára, aki Sailor Moon-t keresi a résztvevők között. Feltételezi, hogy Makoto Sailor Moon, ezért dühösen kiront, szörnnyé változik, majd Mishát is ráveszi ugyanerre, hogy megtámadják Makotót. Bunny eközben Sailor Moon-ná változik, és felveszi a harcot kettejükkel. Azok azonban erősek, és csak az Álarcos Férfi megjelenése mentette meg őt, aki láthatóan nem akarja, hogy megöljék. Közben Sailor Jupiter is akcióba lép, de váratlanul megjelenik Kunzite, aki mindenkit meg akar fagyasztani, hogy végül elvehesse az Ezüstkristályt. Az Álarcos Férfi azonban szétzúzza a berendezést, a lányok megmenekülnek, Sailor Moon pedig visszaváltoztatja a párost, akik ezután kibékülnek egymással.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Amint az epizódból kiderül, a harcos-egyenruhák nagy valószínűséggel képesek arra is, hogy megfelelő jeges felületre érve korcsolya jöjjön ki a lábbelik aljából.
  • Az epizód alapján az első Ezüst Millennium idejében a korcsolyázás igen népszerű sport volt.
  • Sailor Moon egy olyan ugrást mutat be korcsolyában, amelyet eddig egyetlen női korcsolyázónak sem sikerült megcsinálnia. Ez talán hercegnői múltjára vezethető vissza.