FANDOM

“A holdbéli szív”
Ep91.jpg
愛のロッド誕生! うさぎの新変身
Ai no Roddo Tanjou! Usagi no Shin Henshin
Évad

3 (Sailor Moon S)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Yuji Endo

Ellenfél

Nekonneru

Előző rész

Új kihívások

Következő rész

Fiú vagy lány?

Egyéb infók
Eredeti cím

“Megszületik a szerelem pálcája! Usagi új átváltozása”

A holdbéli szív a Sailor Moon kilencvenegyedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Tomoe professzor és Kaolinite továbbra is azon munkálkodnak, hogy megszerezzék a rejtélyes Szent Grált, melyhez három talizmánra van szükségük. Ennek érdekében egy újabb démontojást készítenek elő bevetésre.

Usagi eközben rémálmában újraéli legutóbbi kudarcát, amikor az Ezüstkristály fénye kialudt, ő pedig elvesztette minden erejét és visszaváltozott. A többi harcos álmában gúnyolódik rajta, de ő dühös lesz és felveszi a kesztyűt - a valóságban ezzel Lunát bántva. A macska ezért felébreszti őt. Usagi beszél neki a kétségeiről, de Luna azt mondja, jót tenne neki, ha megbeszélné a problémáját Mamoruval. Így is tesz, találkoznak a parkban, ahol Usagi elmeséli kételyeit.

Mamorunak támad egy ötlete. Egy elhagyatott helyre viszi Usagit, aki azt hiszi, hogy valami romantikus dologra készül, de hatalmas meglepetésére Mamoru egy cicát hoz neki. Az elhagyatott telken egy ház áll, amelyben rengeteg kóbor macska él. Bemennek a házba, ahol egy Miharu nevű lánnyal találkoznak. Ő eteti a cicákat, de fél attól, hogy nem tudnak majd hová menni, hiszen a házat hamarosan lerombolják. Usagi elfelejti a kételyeit, és ekkor ígéretet tesz arra, hogy segít gazdikat keresni. Mindeközben egy démontojás jelenik meg, és egy majdnem befejezett macskás puzzle belsejébe bújik.

A Hikawa szentélyben Usagi elmondja a terveit, és arra próbálja meg rávenni a többieket, hogy fogadjanak be egy-egy macskát. Ezt mind elutasítják, de Ami azt mondja, hogy ne adja fel, bár eltarthat egy ideig. Közben Miharu is hazavisz titokban két cicát, noha nem lenne szabad. Az egyikük elrontja az asztalon heverő puzzle-t, amit Miharu kijavítana, de ekkor egy démon jelenik meg belőle. Megpróbál elmenekülni előle, de a lény követi őt. Kiabálását meghallják a lányok, akik gyorsan odasietnek. A démon közben megkísérli Miharu tiszta szívének elrablását, de a macskák útját állják. Usagi megpróbál átváltozni Sailor Moon-ná, de semmi nem történik. A többi harcos felveszi a kesztyűt, de mindhiába. A démon megszerzi a tiszta szívet, de a két rejtélyes harcos ismét megjelenik, szétzúzza őt, és elveszik a kristályt. Megállapítván, hogy nem talizmán, visszahelyezik a lány testébe, majd eltávoznak. Sailor Venus, látván, hogy a démon újraéled, a segítségüket kéri, de ők annyit mondanak, hogy csak a tiszta szívek keresésében érdekeltek, majd elrohannak.

Az Usagira támadó lényt az Álarcos Férfi állítja meg, de csak ideiglenesen, és ő is súlyos sérülést szenved. Usagi nem hajlandó otthagyni a barátait még ilyen súlyos helyzetben sem. Megfogja az Álarcos Férfi kezét, és hirtelen egy vízió keletkezik. Megjelenik a Hold királyságának képe, Endymion és Serenity hercegnő pedig szerelmük erejéből egy új pálcát és egy új brosst teremtenek. Sailor Moon végre át tud változni, s vadonatúj támadásával már könnyűszerrel végez a démonnal.

Később, miután mindenki megjelent, Usagi azzal az ötlettel áll elő, hogy elvihetnék a cicákat az állatmenhelyre. A többiek pedig csak a fejüket fogják, hogy miért csak most jutott ez eszébe.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Ez a Moon Cosmic Power és a Moon Spiral Heart Attack első megjelenése.
  • Ebben a részben utoljára ending az Otome no Policy, amivel viszont a legtovább tartó ending címét vívta ki, mely átívelt egy másik évadba is.
  • A 79. epizódban már szereplő állatmenhelyre viszik a cicákat az epizód végén.
  • Endymion herceg és Serenity hercegnő most jelennek meg először és utoljára az évad során.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki