FANDOM

“A fa titka”
Ep59.jpg
めざめる真実の愛!魔界樹の秘密
Mezameru shinjitsu no ai! Makaiju no himitsu
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Kazuhisa Takenouchi

Előző rész

Új vonzalom

Következő rész

Égből pottyant gyermek

Egyéb infók
Eredeti cím

“Igaz szerelem ébred! A Makaiju titka”

A fa titka a Sailor Moon ötvenkilencedik epizódja, egyben a Makaiju-történetszál lezárása, és a 13 részes filler vége.

CselekménySzerkesztés

A négy harcoslány bejut ugyan az épületbe, de a fa csapdába csalja őket, és csak nagy erőfeszítések árán tudják támadásait kikerülni. Közben a fa Bunnyt és Mamorut is foglyul ejti, akik megpróbálják megfogni egymás kezét. Ezt látva Ail és An a fának parancsolgatnak, hogy kinek az energiáját szívja el. Az azonban elengedi őket, s utána pedig elkapják a lezuhanó párost. Közben a többi harcos is megérkezik, de erejük eléggé kevés. Ezért Bunny Sailor Moon-ná változik, ami nagyon meglepi Ailt és Ant. Megpróbálja megvédeni Mamorut, és kéri, hogy emlékezzen, de sajnos még mindig nem tudja, kicsoda a lány. Dühükben rájuk támadnak, mielőtt a Földdel is végeznének, de Sailor Moon megvédi Mamorut. Ail ezt látva döbben rá arra, mi az igazi szerelem, de Ant láthatólag nem hatotta meg a dolog. Időközben megérkezik a Holdfénylovag is, őt viszont An könnyen legyőzi. A fa azonban megelégeli a dolgot, és Ailra támad. An azonban eléugrik és megvédi őt, noha ennek árán halálosan megsebesül. A fa ekkor megszólal, és közli velük, hogy végre megértették, mit kellene tenniük. Majd ezután elmeséli élettörténetét. Egy bolygón élt, nagyon sokáig magányosan, és saját magának társaságként megteremtette a fa gyermekeit, akik az ő energiájából táplálkoztak. De a gyermekek lelkén úrrá lett a gonoszság, viszályokat kezdtek, és elpusztították bolygójukat, míg mindössze két túlélő maradt. A fának energiára van szüksége, de nem erőszakkal szerzett energiára, hanem a szerelem erejére, ami Ail és An közt kezdett megszűnni. Végül viszont megértették a dolgot. A fa azt kéri Sailor Moon-tól, hogy tisztítsa meg őt a gonosz energiától. Így is tesz, miután megjelenik a Holdfénylovag. Felfedi kilétét: ő Mamoru elveszett emlékeinek megtestesülése, aki védelmezte Bunnyt. De most, hogy küldetése véget ért, egyesült a fiúval, aki végre tisztán emlékszik mindenre. A megtisztult fából mindössze egyetlen hajtás maradt, melyet Ail és An magukkal visznek egy másik bolygóra, ahol szerelmük erejével újrakezdhetnek mindent.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Utoljára láthatjuk a Holdfénylovagot, Ailt, Ant, és a Makaiju fát.
  • Sailor Moon a holdjogarával ezúttal nem pusztít, hanem gyógyít, mely egyébként az Ezüstkristály dolga lenne.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki