FANDOM

“Üvegcipő 2”
Ep102.jpg
奪われた純な心! うさぎ絶体絶命
Ubawareta pyua na kokoro! Usagi zettai zetsumei
Évad

3 (Sailor Moon S)

Írta

Katsuyuki Sumizawa

Rendezte

Noriyo Sasaki

Ellenfél

Cenicienta

Előző rész

Üvegcipő 1

Következő rész

A legkisebb harcos visszatér

Egyéb infók
Eredeti cím

“Az ellopott tiszta szív! Usagi nagy krízise”

Az Üvegcipő 2. része a Sailor Moon százkettedik epizódja. Bár technikailag nem képez egy részt az eggyel előtte lévővel, mégis szorosan összetartozóak.

CselekménySzerkesztés

A holdharcosok késve érkeznek a csata színhelyére. Kaolinite azt mondja Usaginak-nak, hogy ha vissza akarja kapni az Álarcos Férfit, akkor jöjjön a Tokyo Towerbe érte, majd eltűnik vele és a démonnal együtt. Sailor Uranus és Sailor Neptune eltűnnek a helyszínről. Usagi azonnal a helyszínre akar sietni, mindent kockáztatva. A semmiből megjelenik Haruka és Michiru egy autóval, és felajánlják, hogy elviszik. Az út során Usagi arra gyanakszik, hogy talán ők lehetnek a két titokzatos holdharcos, majd beszélgetésbe kezdenek az áldozathozatalról és annak szükségességéről.

Usagi elindul a Tokyo Tower legtetejére, de Haruka és Michiru nem követik őt, mert, mint mondják, az áldozata szükséges lehet a győzelemhez. Usagi beléptével a torony lezárul, és csak ő képes felmenni a legfelső emeletre, ahol Kaolinite várja őt. A többi holdharcos is megérkezik, de gondjaik vannak a bejutással. Odafent a démon, cserébe Mamoru szabadon engedéséért, elveszi Usagi tiszta szívét, amelyről mind a váratlanul felbukkanó Sailor Uranus és Neptune, mind Kaolinite is meggyőződhet, hogy biztosan nem rejt talizmánt - habár eléggé fényesen ragyog. Uranus visszajuttatja a kristályt Usaginak, de Kaolinite attól még meg akarja ölni, mert úgy véli, ő Sailor Moon.

Ám ekkor hirtelen egy másik holdharcos jelenik meg, aki Sailor Moon-ként mutatkozik be. Nem más ő, mint Sailor Venus, aki a varázstoll segítségével átváltozott, hogy becsapja az ellenséget. Kaolinite el is hiszi a mesét, és eldobja a brosst. Meglátja Uranust és Neptune-t, és a nyomukba ered, hogy végezzen velük, míg a démon a többi holdharcossal foglalkozik. Míg Sailor Venus leköti, Usagi átváltozik Sailor Moon-ná. Ezután legyőzi a démont, és kiszabadítja az Álarcos Férfit.

Ezután a holdharcosok önzetlenül a két külső holdharcos után erednek, hogy megmentsék őket. Sailor Uranus megsérül, de a többiek épp időben érkeznek. Kaolinite ekkor előhúz egy különleges szert, amelyet rácseppent a másik üvegcipőre, mely ettől karddá változik. A helyről nincs menekvés, mert körbezárta egy védőfallal. Hogy kimeneküljenek, az összes holdharcos összefog, és a Sailor Planet Attack segítségével megtörik Kaolinite ellenállását és védelmét. Azonban még mindig lenne benne erő, amellyel az elfáradt harcosokat megtámadhatná, ám ekkor Sailor Uranus egy jól irányzott csapással letaszítja őt a Tokyo Tower tetejéről, és szörnyethal.

Miután minden rendeződik, Usagi és Mamoru is kibékülnek, Tomoe professzor pedig telefonon értesül Kaolinite haláláról. Azonban úgy tűnik, már megvan a jelöltje a pozíció betöltésére...

Első megjelenésSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Ebben az epizódban láthatjuk utoljára (és hosszú idő után először) az átváltoztató toll képességeit.
  • Zoisite után másodszorra is belebújik valaki Sailor Moon bőrébe.
  • Sailor Jupiter támadásának animációja ebben az epizódban más, mint a megszokott.
  • A Tokyo Tower felé tartó úton az Ai no Senshi szól háttérzeneként. Ezt sajnos a magyar változatban teljes egészében kihagyták.
  • A magyar változatban a Tokyo Towert következetesen a "tokiói Eiffel-toronyként" emlegetik.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki