FANDOM

“Éljen a fogyókúra!”
240px-104
うさぎが教えます! スリムになる法
Usagi ga Oshiemasu! SURIMU ni Naruhō
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Harume Kosaka

Előző rész

A nagy szerelem

Következő rész

Az új kedvencek

Egyéb infók
Eredeti cím

“Usagi megtanítja, hogyan fogyj le”

Az Éljen a fogyókúra! a Sailor Moon negyedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Bunny rémülten veszi tudomásul, hogy felszedett pár kilót. A családja és Luna is úgy gondolják, hogy ennek az az oka, hogy túl sokat eszik. Ezért elhatározza, hogy mostantól kezdve diétázni fog. Közben az iskolában meglepetten tapasztalja, hogy tanárnője milyen remek formában van. Szeretnék tudni a lányok, hogy ugyan hová járhat edzeni, és szerencséjükre Umino követte őt, s így el tudja mondani, hol is van ez a hely. A fittnesz-szalont Jadeite vezeti, edzőnek álcázva magát, és ingyenes tagságot ajánlva rendesen megizzasztja a lányokat. Majd végül egy speciális felfrissítő kezelést ajánl nekik, amely azonban csak elszívja az energiáikat. De Jadeite azt mondja nekik, hogy így még karcsúbbnak tűnnek, ezért hajlandóak újra és újra eljönni. Bunnynak elege lesz az egészből, ezért ő nem jut el idáig, helyette hazafelé veszi az irányt. Találkozik Motokival, aki szerint nem kellene fogyókúráznia, mert ő így is szép. Ezen felbátorodva hazafelé vesz is rengeteg finomságot és újra enni kezd. Hazafelé azonban találkozik a nemezisével, aki épp az ellenkezőjét mondja el mindennek, és ekkor Bunny is kénytelen rádöbbenni, hogy a sok evés még több áldozattal jár. Ezért visszamegy az edzőterembe, ahol Luna észreveszi, hogy Bunny tanárnője rettenetesen rossz állapotban van, de mégis újra bemegy a Jadeite által ajánlott "frissítő kezelésre". Luna segítségül hívja Bunnyt, aki mint Sailor Moon száll szembe Jadeite testőreivel. Mivel a harc során is fogyhat, örömmel vág neki a küzdelemnek és sikerrel is jár. Ám végül otthon szomorúan szembesül azzal, hogy csak még több súlyfeleslege lett.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Jadeite, ha csak szerény mértékben is, de sikert aratott, és szerzett energiát. Nem sok példa van arra, hogy a kegyencek eredményesek legyenek, de ebben a részben Beryl megdícséri őt a munkájáért.
  • Külön érdekesség, hogy ebben a részben még csak szörnyet sem használtak.
  • Grafikai hiba: amikor Sailor Moon a két kigyúrt edzővel harcol, a hajából hiányzik a két piros gömböcske.
  • Svédországban ezt a részt végül betiltották, szülői panaszok miatt.