FANDOM

“Égből pottyant gyermek”
Ep60.jpg
天使?悪魔?空からきた謎の少女
Tenshi? Akuma? Sora kara kita nazo no shōjo
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Kunihiko Ikuhara

Előző rész

A fa titka

Következő rész

A szakítás

Egyéb infók
Eredeti cím

“Angyal? Ördög? Rejtélyes kislány az égből”

Az Égből pottyant gyermek a Sailor Moon hatvanadik epizódja. A tizenhárom részes filler-sorozat után itt tér vissza a cselekmény a mangához, annak is a Fekete Hold-sztoriszálához.

CselekménySzerkesztés

A város felett egy kristály formájú űrhajóban öt rejtélyes alak jelenik meg, fekete fordított félholddal a homlokukon. Négy nővér, az Ajakasi Nővérek, és vezetőjük, Rubin. Feltett szándékuk, hogy megszerzik az Ezüstkristályt, és hogy végeznek a "kisnyúllal", akiről egyelőre semmit sem tudunk. Mindeközben Mamoru és Bunny a parkban töltik az idejüket kettesben, ám az idillt különös esemény zavarja meg: Bunny fejére esik egy rózsaszín hajú kislány, aki nem elég, hogy ugyanúgy hordja a haját, mint Bunny, de még ugyanúgy is hívják őt. Amikor megtudja Bunny nevét, hirtelen előkap egy pisztolyt, és azzal fenyegetőzve követeli az Ezüstkristályt. A pisztolyról kiderül, hogy csak játékfegyver, de a kislány elszalad. Mamorunak nagyon gyanús az egész, különösen az, hogy honnan tud az Ezüstkristályról. Bunny hazamegy, ám döbbenten tapasztalja, hogy a lány ott van náluk. Úgy tűnik, nemcsak hipnotizálta az egész családot, de még valahogy hamis fényképeket is kreált, hogy úgy tűnjön, mintha unokatestvérek lennének. Közben nem hagy fel az Ezüstkristály követelésével sem. Közben az öt rejtélyes alak egy másikkal beszélget, aki Wiseman-ként mutatkozik be. Elvárja tőlük, hogy semmisítsék meg a kristályt, de végezzenek a kisnyúllal is. Másnap Bunny találkozik a lányokkal a szentélyben, és a meghamisított fényképeket elemzik. Véleményük szerint az egész nagyon különös, de nem látszik veszélyesnek a helyzet. Közben azonban a lány megfigyeli őket, Luna-labdája segítségével pedig altatószert csempész a teájukba, amitől mind elalszanak - Bunnyt kivéve. Ő elkapja a kislányt és megpróbálja elfenekelni, de az sírni kezd, a homlokán pedig hatalmas energiakitörés közepette megjelenik egy fehér félhold. Az ellenség, amely kitartóan keresi őt (a kisnyulat), az energia alapján megtalálja. Az első nővér, Koan megpróbál rajtuk ütni, de Bunny Sailor Moon-ná változik, és megvédi a lányt. Harc közben megjelenik az Álarcos Férfi is, aki vigyáz a kicsire addig, amíg Sailor Moon megfutamítja az ellenséget. A lányt a karjaiban tartva azonban különös érzés vesz rajta erőt. Mindenesetre úgy gondolják, hogy valakik ártani akarnak neki, ezért jobb, ha védelmükbe veszik.

Első megjelenésSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Az epizód a manga 13. és 14. fejezetének átkötését ábrázolja.
  • Az Álarcos Férfi, sokak örömére, ismét megjelent a sorozatban.
  • A japán változatban ettől a résztől kezdődik Bunny és Mamoru becézése, az "Usako" és "Mamo-chan" nevek használata.
  • Az angol változatot ismét átalakították: minden jelenetet kivágtak belőle, ahol a játékpisztoly szerepel, és ezért azt a jelenetet, amikor Chibiusa elmenekül, úgy oldották meg, hogy a megérkezését visszafelé játszották le.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki