FANDOM

“Ég áldjon, Jadeite!”
Ep13
女の子は団結よ!ジェダイトの最期
Onna no Ko wa Danketsu yo! Jedaito no Saigoa
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Harume Kosaka

Előző rész

A hajókirándulás

Következő rész

Az új barát

Egyéb infók
Eredeti cím

“A lányok ereje. Jadeite vége”

Az Ég áldjon, Jadeite! a Sailor Moon tizenharmadik része. Ebben az epizódban búcsúzunk Jadeite-tól.

CselekménySzerkesztés

Legutóbbi kudarca miatt Jadeite ultimátumot kap Beryl királynőtől. Ha nem végez a három holdharcossal, örök álomba fogja őt meríteni. Mivel ez még a halálnál is rosszabb, Jadeite akcióba lép. A három harcoslányt egy vízió segítségével másnap éjszakára a repülőtérre hívja, és ha nem mennek el, azzal is megfenyegeti őket, hogy felgyújtja a várost. Mivel nincs más választásuk, a lányok elmennek. Közben a városban mindenki a vízióról beszél, a rendőrség is felkészül. Bunny osztálytársai is szeretnének kimenni éjszaka megnézni az eseményt, ám a lány, tőle szokatlan határozottsággal, rábeszéli őket, hogy maradjanak otthon. Hazafelé menet a játéktermeben Motoki, akire azt hiszi, hogy ő az Álarcos Férfi, megdícséri őt, és olyan vidám lesz, hogy lerúgja a szandált a lábáról, amivel telibe találja a fiút, akivel állandóan összefut - újabb kellemetlen perceket szerezve magának.

Aznap éjjel a rendőröket Jadeite harcképtelenné teszi, majd a metróval érkező lányoknak is szolgál egy kis meglepetéssel. A harchoz átváltoznak, és győznek is, ám Jadeite titokban kileste őket, s így már tudja, kik is ők valójában. A harc a repülőtéren folytatódik, ahol Jadeite repülőgépeket terel feléjük telepátiával. Az Álarcos Férfi azonban időben érkezik, és megállítja mesterkedéseiben. De csak időlegesen, mert Jadeite a vízbe taszítja őt. A lányok azonban elkezdenek csapatként dolgozni: Sailor Mars átoklevevő varázslata megállítja a repülőket, Sailor Moon pedig Jadeite-ra támad a tiarával, de az az utolsó pillanatban eltűnik. A győzelem mámora akkor lesz teljes, mikor látják, hogy az Álarcos Férfi is jól van, aki gratulál a lányoknak a szép munkához és a barátságuk erejét dícséri. Eközben a dühös Beryl nem tudja türtőztetni magát, és Jadeite-ot örök álomba száműzi. A helyét Nephrite, a második tábornok veszi át.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Nephrite először jelenik meg a sorozatban, Jadeite-tól pedig végleg elbúcsúzhatunk.
  • "A virágok élete rövid és szenvedéssel teli" - mondja Jadeite, de ez a mondat még kétszer felbukkan a sorozat történetében, mindkétszer Sailor Moon szájából. Először a Sailor Moon R filmben, majd a 121. epizódban.